poniedziałek, 17 grudnia 2007, 00:05

krótki poradnik pielęgnacji bloga

Uczmy się zawsze od najlepszych. Nasz blog powinien wyglądać jak dobrze utrzymany angielski trawnik. Bez stokrotek i innych kwiatków! Wycinając niewygodny komentarz zadbajmy też o to, aby zniknęły wszystkie odnoszące się do niego uwagi. Nie przerywajmy pracy w połowie, inaczej blog nasz będzie sprawiać wrażenie niechlujnego.

Załóżmy np. że wycięliśmy komentarz z nieszczerymi życzeniami od nielubianej komentatorki rode, a potem jakieś upierdliwe anonimowe bydlę nam to złośliwie wypomina. Przecież nie po to wycinamy, żeby się później tłumaczyć. Warto podkreślić, że wycięcie zbędnych komentarzy poprawi nie tylko nasze samopoczucie, ale i ogólną estetykę bloga. Proszę porównać.

... i tu demonstrowałem jak Paliwoda wyciął moje niewinne pytanko o wycięcie świątecznych życzeń od rode - obrazki przepadły na  jakimś dziadowskim darmowym serwerze

Przepraszam komentatorki, które przypadkiem znalazły się w pobliżu wyciętego komentarza.

Przepraszam Autora bloga, z którego pochodzi przyklad, jeśli to Administracja wycięła mój komentarz. Tym bardziej przepraszam Pana Paliwodę, jeśli to Administracja S24 wycięła życzenia Pani Rode. Niestety, na S24 nigdy nie wiadomo, kto wyciął.


DODANE: a słyszeliście o poliwodzie? Ja też nie, do dzisiaj. Trochę ostatnio dyskutujemy o patologii w nauce i stąd się dowiedziałem.
DODANE (14 marca 08): Widzę, że wspomnianą w komentarzu Andsola mądrą wodę Emoto docenił sam Młody Fizyk!

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

@kwik
no to jajka malowane
kwiku, jak ci sie znudzi daj znać

Anonimowy pisze...

@ max
dzięki, jak mi się znudzi będę kwiczał jak zarzynany.

A mógłbyś mnie odblokować u siebie na http://salon24pl.biz który może kiedyś stanie na nogi? Boję się, że po tym jak Pan Paliwoda mnie wyciął, może się we mnie rozwinąć syndrom trolla.

Anonimowy pisze...

@kwik
odblokowanyś od tygodni:)
przynajmniej tak to pamiętam, w chwili obecnej patrzyłem i nie ma tam żadnych blokad
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

@ max
widać ktoś inny mnie blokuje, nic to.

Anonimowy pisze...

W kwestii ubocznej, czyli dopisku
Co do poliwody, zła woda nie wsiąka. Krzysztof A., redaktor
"Neutronów", podesłał mi linkę do jej nowego wylewu:
http://www.intelligentinfinity.org/watersenses.html ,
co jest niezbitym argumentem, że głupota niejedno ma imię.

Pozdrawiam

http://andsol.blox.pl

Anonimowy pisze...

@ andsol - śliczne!
Dobra i mądra woda.
Na stronie Masaru Emoto:
https://www.hado.net
jest jeszcze więcej ciekawych rzeczy. Niezły interes na śnieżynkach.

Anonimowy pisze...

@ kuzyn Karola
na początku nic nie jest proste, ale się nie zrażaj. Na nowym salonie (oby wreszcie ruszył) wstawianie zdjęć jest dużo łatwiejsze. Za to reszta jest trudniejsza.
Życzę Ci wszystkiego dobrego.